
Kurs PowerPoint kierowany do dużych firm
W prawie każdej większej firmie pracownicy codziennie wykorzystują program PowerPoint. Na tworzenie slajdów poświęcają wiele godzin. Dzięki kursowi uczestnicy będą tworzyć profesjonalne prezentacje efektywniej i bez zbędnego stresu. Zamiast koncentrować się na walce z narzędziem, będą mogli przeznaczyć czas na stworzenie koncepcji i wyznaczanie celów. To szkolenie przyda się nie tylko osobom pracującym z programem PowerPoint. Umiejętności zdobyte podczas kursu przydadzą się podczas pracy z całym pakietem Office (Word, Excel czy Outlook). Całość warsztatów będzie oparta o branbook marki.
agendadla kogocennikzamówCele kursu PowerPoint
Zrozumienie brandbooka firmy
Dzięki szkoleniu uczestnicy będą w stanie samodzielnie projektować nowoczesne materiały zgodne ze stylem marki, w pełni wykorzystując potencjał jaki daje brandbook.
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
Kurs pomoże uczestnikom w tworzeniu profesjonalnych prezentacji, zgodnych ze stylem marki, eliminując przy tym koszty związane ze zlecaniem usług graficznych na zewnątrz firmy.
POPRAWA JAKOŚCI I WIZERUNKU
Warsztaty wesprą uczestników w rozwinięciu umiejętności projektowania wysokiej jakości materiałów marketingowych, które skutecznie wspierają cele firmy oraz dbają o jej wizerunek.
1. Pracownicy firm w których obowiązuje korporacyjny brandbook
2. Osoby wspierające sprzedaż oraz dbające o prezentacje wyników firmy
3. Menadżerowie i dyrektorzy, którzy cyklicznie tworzą prezentacje
4. Asystentki i asystenci wspierający zarząd i zespoły w firmie
5. Pracownicy HR, marketingu, komunikacji
Poziom szkolenia PowerPoint jest dostosowywany do potrzeb i możliwości grupy. Wersja Office: kurs kierowany jest zarówno do użytkowników starych wersji pakietu od Microsoft, jaki i aktualnego Office 365
OFFICE 2010OFFICE 2013OFFICE 2016 OFFICE 365
Dlaczego warto szkolić się
z Socjografką?
Na rynku dostępnych jest wiele szkoleń z programu PowerPoint. Niestety są one bardzo ogólne, koncentrują się na znajomości narzędzia, a nie na konkretnych zastosowaniach programu. Mój kurs przygotowałam tak, by w 100% adresował potrzeby konkretnej firmy. Cały warsztat opieram na materiałach marketingowych, które otrzymam od firmy zamawiającej szkolenie, czyli na tzw. brandbooku marki. Dzięki temu podczas ćwiczeń omawiamy konkretne szablony, wzory, kolory i typografię. Wspólnie projektujemy profesjonalne slajdy, spójne z wizerunkiem marki.
Podczas warsztatów pokażę gdzie szukać zdjęć, grafik i ikon, które będą zgodne z charakterem firmy. Przed warsztatem zapoznam się z materiałami dostępnymi na stronie www, w social mediach czy w ulotkach marketingowych, tak by jak najtrafniej dobrać praktyczne ćwiczenia dla uczestników kursu PowerPoint.
Tworzenie prezentacji jest stałym punktem każdego spotkania. Spraw, by dla Twojego zespołu była to przyjemniejsza część firmowych obowiązków:-)
1. Analizę potrzeb szkoleniowych i agendę dopasowaną do charakteru firmy
2. Praktyczne warsztaty i przykłady dostosowane do brandbooka marki
3. Interaktywny e-book po szkoleniu z pomocnymi linkami (przykład)
4. Pakiet materiałów (w tym tabele, zdjęcia, ikony, osie czasu)
5. Certyfikat z potwierdzeniem udziału
6. Miłą i sprzyjającą nauce atmosferę:-)
7. Fakturę VAT / rabaty do sklepu on-line

Zadbaj o nowe umiejętności pracowników
Skontaktuj się i zamów szkolenie
zapytaj o szkolenie+48 793 31 31 90PODNIESIENIE KOMPETENCJI
Umiejętność tworzenia estetycznych materiałów biznesowych jest cenną kompetencją, bez względu na zakres służbowych obowiązków.
WSPARCIE BIZNESU
Uczestnicy kursu poznają techniki i narzędzia, pozwalające na szybsze tworzenie profesjonalnych slajdów, skutecznie wspierających biznes.
OBNIŻENIE KOSZTÓW
Dzięki szkoleniu firma oszczędzi czas i środki finansowe – uczestnicy będą szybciej tworzyć dobre prezentacje zgodne ze stylem marki.
OPTYMALIZACJA PRACY
Pracownicy będą potrafili jasno ustalić cel prezentacji, dobrać formę do grupy odbiorców, stworzą schematy, dowiedzą się jakich błędów unikać.
kliknij na moduł żeby zobaczyć zakres omawianych tematów / wszystkie ćwiczenia w modułach są oparte o brandbook marki.
KOMPOZYCJA: jak zaplanować idealne slajdy: od pomysłu do realizacji
Jak skomponować prezentację w zależności od rodzaju wydarzenia i grupy odbiorców. Dostosowanie wstążki i menu. Tworzenie schematu. Ustalanie celów. Czas trwania vs liczba slajdów. Planowanie obszaru roboczego. Efektywne rozmieszczanie elementów na slajdach. Zmiana formatu slajdów. Opcje tła. Omówienie trybów pracy, opcje widoków. Narzędzia pomocne w harmonijnym rozmieszczaniu elementów. Najczęstsze błędy
TEKSTY: jak zadbać o czytelność prezentacji
Omówienie korporacyjnej typografii – wg branbooka marki. Jak pracować z czcionkami, różnica między bold a rodziną Bold. Praca z tekstem z poziomu widoku ogólnego oraz widoku wzorca. Różne sposoby wklejania i formatowania tekstów. Hiperłącza i interaktywne przyciski. Nietypowe znaki i symbole. Zasady wyróżniania tekstów. Interlinie, punktatory, linijka. Częste problemy przy pracy z tekstem, jak je rozwiązywać
OBRAZY: jak za pomocą grafik uatrakcyjnić prezentację
Praca z kolorami marki wg brandbooka. Jak dobierać obrazy, gify oraz ikony, tak by pasowały do stylu firmy. Dbanie o spójność. Zmiana krawędzi, transparentności, efekty. Formatowanie grupowe. Gdzie szukać bezpłatnych grafik. Przykłady dobrze i źle dobranych grafik. Czym różnią się formaty pptx, jpg, png, pdf czy svg. Dodawanie filtrów barwnych. Transparentne warstwy. Kadrowanie obrazów, korekta zdjęć. Pomocne skróty.
WZORCE: optymalizacja pracy i zaawansowane funkcje programu
Omówienie zasad pracy z korporacyjnym szablonem. Efektywne wykorzystanie wzorca. Praca z typografią w widoku wzorca i normalnym. Automatyczna zmiana czcionek i kolorów na wielu slajdach. Zasady dobierania barw zgodnych ze stylem marki. Korzystanie z narzędzia Symbol zastępczy. Optymalizacja pracy dzięki wzorcom. Automatyczna numeracja stron. Łączenie kilku prezentacji z różnymi schematami wzorcowymi.
WSKAZÓWKI: jak tworzyć profesjonalne i nowoczesne slajdy
Praca z warstwami. Jak tworzyć złożone schematy i infografiki. Projektowanie własnych ikon. Atrakcyjne wykresy w PowerPoint. Jak edytować, importować dane z Excela. Kiedy warto stosować animacje, narzędzie okienko animacji, opcje efektów. Szybkie formatowanie i wyrównywanie wielu elementów. Wydruk prezentacji. Widok notatek. Optymalizacja pliku pod kątem wysyłki mailem. Prawa autorskie i licencje
TRENDY: inspiracje do pracy + wystąpienia publiczne
Najnowsze trendy i techniki w projektowaniu prezentacji. Programy uzupełniające: np. aplikacja Canva. Tworzenie atrakcyjnych slajdów przekładkowych. Przygotowanie profesjonalnego pokazu slajdów. Najważniejsze zagadnienia związane z wystąpieniami publicznymi: co zrobić, by materiał zrobił dobre wrażenie na odbiorcach na przykładzie wystąpień TED. Przykłady inspirujących kont na Pinterest, Behance, YouTube
1. Miejsce: prowadzę szkolenia na terenie całej Polski
2. Terminy: terminy w tygodniu oraz w weekendy, godziny do ustalenia
3. Program: PowerPoint 2010-2016 /365 z pakietu Office od Microsoft
4. Sprzęt: kursanci pracują na firmowych komputerach
5. Grupa: minimalna liczba uczestników to 7 osób
Po stronie zamawiającego kurs: przygotowanie sali z dostępem do wifi, rzutnika oraz zapewnienie kursantom sprzętu wraz z oprogramowaniem. Na tydzień przed szkoleniem organizator powinien przesłać aktualny brandbook, obowiązujący szablon korporacyjny oraz inne pomocne materiały marketingowe.

Potrafię zaprojektować piękne i profesjonalne slajdy! Nawet wtedy gdy wykorzystuję korporacyjne wzorce:-) Tej sztuki mogę nauczyć też pracowników firmy, którzy na co dzień pracują z brandbookiem, ale czują, że ich slajdy mogłyby lepsze. I powstawiać w krótszym czasie. Poniżej przykłady moich projektów. Wszystkie slajdy zostały wykonane w programie PowerPoint. Moje prezentacje można zobaczyć m.in. w portfolio oraz sklepie on-line.
Dyplomowany ekspert w zakresie projektowania graficznego, komunikacji wizualnej oraz tworzenia prezentacji

Kto poprowadzi szkolenie?
Szkolenie prowadzi Dominika Siwińska. Właścicielka jednego z pierwszych polskich sklepów on-line z nowoczesnymi szablonami prezentacji PowerPoint. Od lat pracuje zarówno dla globalnych marek, osób indywidualnych, jak i dla instytucji publicznych i oświatowych. Poza udokumentowanym portfolio i wieloletnim stażem w branży, posiada solidne wykształcenie kierunkowe (dyplomy ukończenia studiów na specjalizacji komunikacja dla mediów na UW oraz Grafiki komputerowej na WIT pod auspicjami PAN). Swoją wiedzą dzieli się prowadząc popularnego bloga eksperckiego, poświęconego tematyce projektowania graficznego.
Cennik
Ceny netto w opcji podstawowej.
Koszt zależy m.in. lokalizacji oraz dodatkowych materiałów. Więcej szczegółów w mailu. Bogaty pakiet dodatków w cenie.
- KURS DLA GRUP
- agenda dostosowana do grupy
- 7 godzin warsztatów
- min. 7 uczestników
- KURS INDYWIDUALNY
- agenda „szyta na miarę”
- 7 godzin warsztatów
- formuła 1:1 ► więcej
- KURS ON-LINE
- kurs w trakcie tworzenia
- ucz się na swoich zasadach
- ► zapisz się na listę oczekujących
Wybrani klienci












Pani Dominika Siwińska w trakcie zajęć na bieżąco wyjaśniała wszystkie wątpliwości i wyczerpująco odpowiadała na zadane pytania, a omawiane treści były przekazane w sposób przystępny i zrozumiały. Możemy polecić firmę Socjografka jako kompetentnego partnera wspierającego rozwój kompetencji z zakresu komunikacji wizualnej.
AGNIESZKA STRYJECKA, DNB NORDBardzo wysoko oceniam przygotowanie materiałów, które otrzymaliśmy jako część szkolenia i materiały poszkoleniowe – to fantastyczny przykład przygotowania narzędzi i podzielenia się nimi tak, że każdy z uczestników ma punkt odniesienia i podręcznik dla działań związanych z grafiką i przygotowywaniem prezentacji. Rekomenduję współpracę.
A. SZYMAŃSKA, INSTYTUTU KULTURY MIEJSKIEJWspółpraca na wysokim poziomie, pełen profesjonalizm, masa wspaniałych pomysłów i porad, a przede wszystkim pozytywna, uśmiechnięta i energiczna kobieta! Czego można chcieć więcej:-)
Magdalena Matysiuk
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzyma mój autorski podręcznik, który utrwala zdobytą wiedzę. Dzięki temu kursanci nie muszą na bieżąco notować, zamiast tego mogą poświęcić więcej uwagi na praktyczne ćwiczenia. Istnieje również możliwość dopisania spersonalizowanych rozdziałów, specyficznych dla danej marki (np. wg brandbooka). Link do e-booka – jak tworzyć prezentacje PowerPoint.
*regularna cena e-booka w sklepie on-line to 89 zł
Masz pytania na które odpowiedzi nie ma na stronie? Potrzebujesz szczegółowej wyceny, chcesz dowiedzieć się jak dokładnie wygląda plan warsztatów lub interesuje Cię szkolenie „szyte na miarę”? Napisz lub zadzwoń (+48 793 31 31 90)
mail: kontaktsocjografka.pl