Zaawansowany kurs projektowania w Google Slides
W prawie każdej większej firmie pracownicy codziennie tworzą prezentacje. Na tworzenie slajdów poświęcają wiele godzin. Dzięki kursowi uczestnicy będą tworzyć profesjonalne prezentacje efektywniej, bez zbędnego stresu, przy okazji wykorzystując korzyści z pracy w chmurze. Zamiast koncentrować się na walce z narzędziem, będą mogli przeznaczyć czas na stworzenie koncepcji i wyznaczanie celów. Umiejętności zdobyte podczas kursu przydadzą się podczas pracy z całym pakietem Google. Całość warsztatów może zostać oparta o branbook marki.
agendadla kogocennikzamówCele kursu Google Slides
Zrozumienie brandbooka firmy
Dzięki szkoleniu uczestnicy będą w stanie samodzielnie projektować nowoczesne materiały zgodne ze stylem marki, w pełni wykorzystując m.in. potencjał jaki daje brandbook.
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
Kurs pomoże uczestnikom w tworzeniu profesjonalnych prezentacji, zgodnych ze stylem marki, eliminując przy tym koszty związane ze zlecaniem usług graficznych na zewnątrz firmy.
PRACA W ZESPOLE
Warsztaty pokażą uczestnikom jak za pomocą Google Slides sprawnie projektować slajdy, pracujący w zespole i jak w pełni wykorzystać potencjał pracy w chmurze.
1. Pracownicy firm pracujących w chmurze, korzystający m.in. z pakietu Google
2. Osoby wspierające sprzedaż oraz dbające o prezentacje wyników firmy
3. Menadżerowie i dyrektorzy, którzy cyklicznie tworzą prezentacje
4. Asystentki i asystenci wspierający zarząd i zespoły w firmie
5. Pracownicy HR, marketingu, komunikacji
Poziom szkolenia Google Slides jest dostosowywany do potrzeb i możliwości grupy. Konieczny dostęp do wifi – szkolenie odbywa się w chmurze.
Dlaczego warto szkolić się
z Socjografką?
Dobra prezentacja to nadal skarb, potrafiący przyciągnąć uwagę odbiorców i klientów. Dzięki warsztatom z Google Slides uczestnicy dowiedzą się jak samodzielnie projektować profesjonalne i nowoczesne slajdy. Kursanci zdobędą wiedzę, którą wykorzystają bez względu na zajmowane stanowisko. Zdobędą przy okazji wartościowe kompetencje, tak cenne w świecie opierającym się na przekazie wizualnym.
Moje szkolenia wyróżnia innowacyjne podejście do nauki projektowania prezentacji: pokazuję, że nudne i nieestetyczne slajdy to nie wina programu, tylko niewłaściwego podejścia do projektowania. Nauczę kursantów jak zmienić slajdy z Google Slides w małe dzieła sztuki:-)
Uczestnicy będą mogli w trakcie zadawać pytania i wpływać na realizację kolejnych modułów. Szkolenie ma formę warsztatów: do minimum ograniczam teorię, by móc wspólnie z uczestnikami wykonać jak najwięcej praktycznych ćwiczeń.
Tworzenie prezentacji jest stałym punktem każdego spotkania. Spraw, by dla Twojego zespołu była to przyjemniejsza część firmowych obowiązków:-)
1. Analizę potrzeb szkoleniowych i agendę dopasowaną do charakteru firmy
2. Praktyczne warsztaty i przykłady dostosowane m.in. do brandbooka marki
3. Interaktywny e-book po szkoleniu z pomocnymi linkami
4. Pakiet materiałów (w tym tabele, zdjęcia, ikony)
5. Certyfikat z potwierdzeniem udziału
6. Miłą i sprzyjającą nauce atmosferę:-)
7. Fakturę VAT / rabaty do sklepu on-line
Zadbaj o nowe umiejętności pracowników
Skontaktuj się i zamów szkolenie
zapytaj o szkolenie+48 793 31 31 90NOWE KOMPETENCJE
Zbuduj zespół, który zdobędzie cenne kompetencje – dzięki temu możesz oszlifować talenty swoich pracowników.
WSPARCIE BIZNESU
Uczestnicy kursu poznają techniki i narzędzia, pozwalające na szybsze tworzenie profesjonalnych slajdów, skutecznie wspierających biznes.
OBNIŻENIE KOSZTÓW
Dzięki szkoleniu firma oszczędzi czas i środki finansowe – uczestnicy będą szybciej tworzyć dobre prezentacje zgodne ze stylem marki.
OPTYMALIZACJA PRACY
Pracownicy będą potrafili: jasno ustalić cel prezentacji i dobrać formę do grupy odbiorców. Dowiedzą się jakich błędów unikać.
kliknij na moduł żeby zobaczyć zakres omawianych tematów / możesz dowolnie miksować zakres tematyczny.
KOMPOZYCJA: jak zaplanować idealne slajdy: od pomysłu do realizacji
Jak skomponować prezentację w zależności od rodzaju wydarzenia i grupy odbiorców. Dostosowanie obszaru roboczego w Google Slides. Tworzenie schematu. Ustalanie celów. Czas trwania vs liczba slajdów. Planowanie obszaru roboczego. Pomocne skróty. Efektywne rozmieszczanie elementów na slajdach. Zmiana formatu slajdów. Opcje tła. Omówienie trybów pracy, opcje widoków. Narzędzia pomocne w harmonijnym rozmieszczaniu elementów. Najczęstsze błędy
TEKSTY: jak zadbać o czytelność prezentacji
Jak pracować z czcionkami, różnica między bold a rodziną Bold. Praca z tekstem z poziomu widoku ogólnego oraz widoku wzorca. Różne sposoby wklejania i formatowania tekstów. Hiperłącza i interaktywne przyciski. Nietypowe znaki i symbole. Zasady wyróżniania tekstów. Interlinie, punktatory, linijka. Częste problemy przy pracy z tekstem, jak je rozwiązywać. Opcja: omówienie korporacyjnej typografii – wg branbooka marki.
OBRAZY: jak za pomocą grafik uatrakcyjnić prezentację
Jak dobierać obrazy, grafiki oraz ikony, tak by pasowały do stylu firmy. Dbanie o spójność. Zmiana krawędzi, transparentności. Jak sobie radzić z kadrowanie w Google Slides. Formatowanie grupowe. Gdzie szukać bezpłatnych materiałów. Przykłady dobrze i źle dobranych grafik. Czym różnią się formaty chmurowe, jpg, png, pdf czy svg. Dodawanie filtrów barwnych. Transparentne warstwy. Korekta zdjęć poza Google Slides. Opcja: praca z kolorami marki wg brandbooka.
WZORCE: optymalizacja pracy i zaawansowane funkcje programu
Efektywne wykorzystanie wzorca w Google Slides. Praca z typografią w widoku wzorca i normalnym. Automatyczna zmiana czcionek i kolorów na wielu slajdach. Zasady dobierania barw zgodnych ze stylem marki. Korzystanie z narzędzia Symbol zastępczy. Optymalizacja pracy dzięki wzorcom. Automatyczna numeracja stron. Łączenie kilku prezentacji z różnymi schematami wzorcowymi. Opcja: omówienie zasad pracy z korporacyjnym szablonem.
WSKAZÓWKI: jak tworzyć profesjonalne i nowoczesne slajdy
Praca z warstwami. Jak tworzyć złożone schematy i infografiki. Dodawanie i edycja ikon. Problemy z wykresami w Google Slides. Jak edytować, importować dane z arkuszy Google. Pomysły na atrakcyjne i czytelne tabele. Kiedy warto stosować animacje, opcje efektów. Szybkie formatowanie i wyrównywanie wielu elementów. Porównanie PowerPoint i Google Slides – kiedy warto zmienić narządzie. Optymalizacja pliku pod kątem wysyłki mailem. Prawa autorskie i licencje
TRENDY: inspiracje do pracy + wystąpienia publiczne
Najnowsze trendy i techniki w projektowaniu prezentacji. Programy uzupełniające: np. aplikacja Canva. Jak wykorzystać trendy – tworzenie atrakcyjnych slajdów zgodnych ze stylem firmy. Przygotowanie profesjonalnego pokazu slajdów. Najważniejsze zagadnienia związane z wystąpieniami publicznymi: co zrobić, by materiał zrobił dobre wrażenie na odbiorcach na przykładzie wystąpień TED. Przykłady inspirujących kont na Pinterest, Behance, YouTube
1. Miejsce: stacjonarnie (cała Polska) lub online (m.in. platformy Teams, ZOOM)
2. Terminy: terminy w tygodniu oraz w weekendy, godziny do ustalenia
3. Program: Google Slides (wymagane założenie konta gmail)
4. Sprzęt: kursanci pracują na własnych komputerach
5. Grupa: minimalna liczba uczestników szkoleń stacjonarnych: 7 osób. Szkolenia online – bez limitów
Szkolenia stacjonarne: po stronie organizatora zostaje kwestia przygotowania sali z dostępem do wifi, rzutnika. Istnieje możliwość wynajęcia sali: do indywidualnego ustalenia.
Potrafię zaprojektować piękne i profesjonalne slajdy – także w aplikacji chmurowej od Google Slides! Nawet wtedy, gdy wykorzystuję korporacyjne wzorce:-) Tej sztuki mogę nauczyć też pracowników firmy, którzy na co dzień pracują z brandbookiem, ale czują, że ich slajdy mogłyby lepsze. I powstawiać w krótszym czasie. Poniżej przykłady moich projektów. Moje prezentacje można zobaczyć m.in. w portfolio oraz sklepie on-line.
Dyplomowany ekspert w zakresie projektowania graficznego, komunikacji wizualnej oraz tworzenia prezentacji
Kto poprowadzi szkolenie?
Szkolenie prowadzi Dominika Siwińska. Właścicielka jednego z pierwszych polskich sklepów on-line z nowoczesnymi szablonami prezentacji PowerPoint. Od lat pracuje zarówno dla globalnych marek, osób indywidualnych, jak i dla instytucji publicznych i oświatowych. Poza udokumentowanym portfolio i wieloletnim stażem w branży, posiada solidne wykształcenie kierunkowe (dyplomy ukończenia studiów na specjalizacji komunikacja dla mediów na UW oraz Grafiki komputerowej na WIT pod auspicjami PAN). Swoją wiedzą dzieli się prowadząc popularnego bloga eksperckiego, poświęconego tematyce projektowania graficznego.
Cennik
Ceny netto w opcji podstawowej.
Koszt zależy m.in. typu szkolenia, czasu trwania czy dodatkowych materiałów. Więcej szczegółów w mailu. Bogaty pakiet dodatków w cenie. A może szukasz szkolenia PowerPoint?
- STACJONARNIE DLA GRUP
- agenda dostosowana do grupy
- 8 godzin warsztatów
- min. 7 uczestników
- ONLINE DLA GRUP
- forma zdalna
- 4 godziny warsztatów
- zniżki przy dłuższych szkoleniach
- INDYWIDUALNY KURS ON-LINE
- czas trwania 4h
- dostępny w wersji online
- warsztat 1:1, szyty na miarę
Wybrani klienci
Po szkoleniu uczestnicy mogą otrzymać mój autorski ebook, który utrwali zdobytą wiedzę. Dzięki temu kursanci nie muszą na bieżąco notować, zamiast tego mogą poświęcić więcej uwagi na praktyczne ćwiczenia. Istnieje również możliwość dopisania spersonalizowanych rozdziałów, specyficznych dla danej marki (np. wg brandbooka).
Masz pytania na które odpowiedzi nie ma na stronie? Potrzebujesz szczegółowej wyceny, chcesz dowiedzieć się jak dokładnie wygląda plan warsztatów lub interesuje Cię szkolenie „szyte na miarę”? Napisz lub zadzwoń (+48 793 31 31 90)
mail: kontaktsocjografka.pl