Kurs Grafiki komputerowej

twórz własne infografiki, ulotki, bannery.

przykładowa AGENDAzapytaj o szkolenie
kurs grafiki komputerowej

Kurs grafiki komputerowej

Chcesz nauczyć się projektować ulotki, banery, infografiki, plakaty czy grafiki do social media i przy okazji zaoszczędzić pieniądze na zatrudnianie grafika? A może pracujesz w zespole, który odpowiada za tworzenie materiałów marketingowych i masz już dość czekania na grafiki, które tygodniami szykuje agencja? Bez względu na Twoje motywacje, kurs grafiki komputerowej to idealny sposób, by w krótkim czasie zapoznać się z bezpłatnymi narzędziami, aplikacjami, a także trendami w projektowaniu. Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie samodzielnie przygotowywać wybrane materiały graficzne.

agendadla kogocennikzamów

Cele kursu z grafiki komputerowej

01

Zdobycie nowych kompetencji

Dzięki szkoleniu uczestnicy będą w stanie samodzielnie projektować nowoczesne materiały marketingowe oraz grafiki, zdobędą też wiedzę z zakresu komunikacji wizualnej.

02

Optymalizacja kosztów

Kurs grafiki komputerowej pomoże uczestnikom w tworzeniu profesjonalnych materiałów, eliminując przy tym koszty związane ze zlecaniem usług graficznych na zewnątrz firmy.

03

Poznanie nowych narzędzi

Warsztaty pomogą uczestnikom poznać wiele różnorodnych narzędzi, które pomogą im w rozwinięciu umiejętności projektowania wysokiej jakości materiałów marketingowych.

KURS GRAFIKI KOMPUTEROWEJDla kogo jest ten kurs?

1. Pracownicy działów szkoleń, sprzedaży, HR, marketingu i komunikacji
2. Asystentki i asystenci wspierający zarząd w procesie komunikacji
3. Pracownicy dbający o relacje z klientami i zewnętrznymi partnerami
4. Osoby wspierające sprzedaż oraz dbające o wizerunek firmy
5. Biura relacji inwestorskich i biura zarządów

Poziom szkolenia jest dostosowywany do potrzeb i możliwości grupy. Podczas szkolenia będziemy wykorzystać bezpłatne aplikacje i narzędzia, a także programy z pakietu Office.

kurs grafiki

Po co kurs grafiki?

Nasi odbiorcy w większości są wzrokowcami. Oczekują przekazu wizualnego. Klienci nie mają czasu na przeglądanie elaboratów przygotowanych przez działy komunikacji. Chcą szybko zdobyć potrzebne informacje. Pracownicy firm też coraz częściej oczekują od pracodawców infografik zamiast wiadomości np. wysyłanych mailem. Czy Twoja firma jest gotowa na to, by zmienić formę przekazu?

Z mojego doświadczenia wynika, że czym prostszy przekaz, tym trudniej go stworzyć. Napisanie chwytliwego i krótkiego tekstu, to duże wyzwanie, nawet dla eksperta. Tak samo jest z grafiką. Liczy się pomysł. I czas. W drugiej kolejności wykonanie. Często zamiast przez tydzień pisać esej, lepiej stworzyć mema, który przyciągnie uwagę i przekaże najważniejsze informacje.

Szybkie reagowanie jest trudne kiedy jesteśmy skazani na czekanie, aż ktoś za nas przygotuje prostą grafikę czy banner. Dlatego proponuje Ci moje szkolenie z grafiki komputerowej. Nauczysz się samodzielnego projektowania materiałów graficznych takich jak infografiki, oferty czy bannery do social mediów. Podczas warsztatów pokażę gdzie szukać bezpłatnych zdjęć, grafik, ikon i wzorów. Potrzebuję tylko wiedzieć jakie materiały chcesz tworzyć. Na tej podstawie dobiorę narzędzia i ćwiczenia oraz zadbam o to, by przekazać Ci jak najwięcej wiedzy w najkrótszym możliwym czasie.

kurs grafiki komputerowejw cenie kursu otrzymasz:

1. Analizę potrzeb szkoleniowych i agendę dopasowaną do charakteru firmy
2. Praktyczne warsztaty i przykłady dostosowane do branży i marki
3. Interaktywny e-book po szkoleniu z pomocnymi linkami
4. Pakiet materiałów (w tym ulotki, banery, ikony, plakaty)
5. Certyfikat z potwierdzeniem udziału
6. Miłą i sprzyjającą nauce atmosferę:-)
7. Fakturę VAT / rabaty do sklepu on-line

kurs z grafiki komputerowej

Zadbaj o umiejętności graficzne pracowników
Skontaktuj się i zamów szkolenie

zapytaj o szkolenie+48 793 31 31 90
Korzyści dla firmy
PODNIESIENIE KOMPETENCJI

Umiejętność tworzenia estetycznych materiałów graficznych jest cenną kompetencją, bez względu na zakres służbowych obowiązków.

EFEKTYWNIEJSZA PRACA

Uczestnicy kursu poznają techniki i narzędzia, pozwalające na tworzenie prostych grafik, nie czekając na agencje marketingowe.

OBNIŻENIE KOSZTÓW

Dzięki szkoleniu firma oszczędzi czas i środki finansowe – uczestnicy będą w stanie tworzyć proste i atrakcyjne materiały marketingowe.

NOWA JAKOŚĆ KOMUNIKACJI

Kursanci nauczą się jak planować grafiki, tak by materiał był skuteczny, czytelny, nowoczesny, spójny i atrakcyjny dla odbiorcy.

Program szyty na miarę

Po określeniu celów szkolenia i oczekiwań grupy, układam adekwatną agendę. W zależności od potrzeb uczestników dobieram czas, narzędzia i sposób przekazania wiedzy. Wspólnie z organizatorem wypracowujemy program szkolenia, tak by podczas warsztatów osiągnąć założone cele. Przykładowe cele kursu: tworzenie materiałów graficznych na potrzeby social mediów (Facebook, LinkedIn, Instagram), projektowanie materiałów marketingowych (banery, ulotki), tworzenie infografik, ikon, wykresów, tabel oraz schematów

Agenda

kliknij na moduł żeby zobaczyć zakres omawianych tematów. Warsztaty mogą być oparte o brandbook marki.

KOMPOZYCJA: od pomysłu do realizacji

Od czego zacząć projektowanie. Przegląd formatów graficznych – od grafiki rastrowej do wektorowej. Podstawowe zasady tworzenia spójnych i estetycznych materiałów graficznych. Ustalanie celów. Jak dobrać narzędzia do projektu. Planowanie pracy i gromadzenia materiałów. Dbanie o spójność. Psychologia w grafice: jak obraz wpływa na odbiorców. Najczęstsze błędy.

FONTY I KOLORY: jak zadbać o czytelność grafik

Jak pracować z czcionkami, różnica między bold a rodziną Bold. Różne sposoby wklejania i formatowania tekstów. Zasady wyróżniania tekstów. Interlinie, punktatory. Praca z kolorami, projektowanie palet kolorystycznych. Zasady dobierania barw zgodnych ze stylem marki. Częste problemy i błędy przy pracy z tekstem i kolorem. Opcja: omówienie korporacyjnej typografii i palety barw.

OBRAZY: skąd brać zdjęcia, ikony i jak je edytować

Wstęp do grafiki rastrowej. Jak dobierać zdjęcia tak by pasowały do charakteru firmy. Podstawy retuszu graficznego. Kadrowanie obrazów. Dbanie o spójność i ujednolicanie stylu fotografii. Gdzie szukać bezpłatnych grafik, ikon i zdjęć. Przykłady dobrze i źle dobranych grafik. Czym różnią się formaty jpg, png, pdf czy svg. Dodawanie filtrów. Praca z warstwami. Tworzenie kolaży oraz albumów.

APLIKACJE I NARZĘDZIA: gdzie i jak tworzyć grafiki

Przegląd popularnych i bezpłatnych aplikacji do tworzenia grafiki. Aplikacje w chmurze vs programy stacjonarne. Przegląd możliwości jakie daje PowerPoint. Dobór formatów i narządzi do wybranych kanałów komunikacji. Omówienie najważniejszych funkcji wybranych programów m.in. Canva, Pixlr, Piktochart, Befunky, Pablo, Spark, Stencil, Photopea, PowerPoint. Opcjonalnie: Photoshop, Illustrator i InDesign.

WARSZTAT: wspólne projektowanie

Po ustaleniu jakie formaty graficzne chcą tworzyć uczestnicy, przechodzimy do projektowania w narzędziu adekwatnym do formatu. Przykładowo banery do social media możemy stworzyć w Pixlr, Canva czy PowerPoint. Inne opcje: jak tworzyć złożone schematy i infografiki. Projektowanie plakatów, ulotek. Atrakcyjne wykresy i tabele. Indywidualna praca nad projektami przy wsparciu prowadzącego.

TRENDY: inspiracje do pracy

Najnowsze trendy i techniki w projektowaniu. Filmy i inspirujące strony gdzie można poszerzać wiedzę z zakresu grafiki komputerowej. Przykłady inspirujących kont na Pinterest, Behance, Facebooku czy Instagramie. Przegląd designu u konkurencji w Polsce i na świecie. Prawa autorskie i licencje

kurs grafiki komputerowejKWESTIE ORGANIZACYJNE

1. Miejsce: prowadzę szkolenia na terenie całej Polski
2. Terminy: terminy w tygodniu oraz w weekendy, godziny do ustalenia
3. Programy: bezpłatne aplikacje dostępne online + pakiet Office
4. Sprzęt: kursanci pracują na własnych komputerach
5. Grupa: minimalna liczba uczestników to 7 osób

Po stronie zamawiającego kurs: przygotowanie sali, dostępu do wifi, rzutnika oraz zapewnienie kursantom sprzętu wraz z oprogramowaniem.

kurs grafiki komputerowej dla początkujących
Portfolio

Potrafię zaprojektować piękne i profesjonalne grafiki! Nawet wtedy gdy wykorzystuję bezpłatne narzędzia i aplikacje:-) Tej sztuki mogę nauczyć też pracowników Twojej firmy. Zaufaj mi i pozwól pokazać jak w prosty sposób tworzyć efektywną komunikację wizualną. Poniżej przykłady moich projektów. Moje prace można zobaczyć m.in. w portfolio oraz sklepie on-line.

Dominika SiwińskaProjektant / trener

Dyplomowany ekspert w zakresie projektowania graficznego, komunikacji wizualnej oraz tworzenia prezentacji

Kto poprowadzi szkolenie?

Szkolenie prowadzi Dominika Siwińska. Właścicielka jednego z pierwszych polskich sklepów on-line z nowoczesnymi szablonami prezentacji PowerPoint. Od lat pracuje zarówno dla globalnych marek, osób indywidualnych, jak i dla instytucji publicznych i oświatowych. Poza udokumentowanym portfolio i wieloletnim stażem w branży, posiada solidne wykształcenie kierunkowe (dyplomy ukończenia studiów na specjalizacji komunikacja dla mediów na UW oraz Grafiki komputerowej na WIT pod auspicjami PAN). Swoją wiedzą dzieli się prowadząc popularnego bloga eksperckiego, poświęconego tematyce projektowania graficznego.

Koszt szkolenia

Ceny netto w opcji podstawowej.
Koszt szkolenia zależy m.in. od czasu trwania, formy zajęć, dodatkowego wsparcia czy lokalizacji. Obok podaję przykładową cenę za osobę. W przykładzie podałam Warszawę – szkolę w całej Polsce, ale wtedy w cenie uwzględniam koszty i czas dojazdu. Więcej szczegółów w ofercie mailowej.
Szkolenia “szyte na miarę” – wycena indywidualna.

Minimalna liczba osób w grupie: 7

590/osobę
  • Kurs jednodniowy
  • 7 godzin warsztatów 
  • lokalizacja Warszawa (przykład)
  • szkolenie stacjonarne
990/osobę
  • Kurs dwudniowy
  • 14 godzin warsztatów 
  • lokalizacja Warszawa (przykład)
  • szkolenie stacjonarne
Wybrani klienci
logo firm współpracujących socjografka
logo firm współpracujących socjografka
logo firm współpracujących socjografka
logo firm współpracujących socjografka
logo firm współpracujących socjografka
logo firm współpracujących socjografka
logo firm współpracujących socjografka

Współpraca na wysokim poziomie, pełen profesjonalizm, masa wspaniałych pomysłów i porad, a przede wszystkim pozytywna, uśmiechnięta i energiczna kobieta! Czego można chcieć więcej:-)

MAGDALENA MATYSIUK

Pani Dominika Siwińska w trakcie zajęć na bieżąco wyjaśniała wszystkie wątpliwości i wyczerpująco odpowiadała na zadane pytania, a omawiane treści były przekazane w sposób przystępny i zrozumiały.

AGNIESZKA STRYJECKA, DNB NORD

Bardzo wysoko oceniam przygotowanie materiałów poszkoleniowych – każdy z uczestników ma punkt odniesienia i podręcznik dla działań związanych z grafiką i przygotowywaniem prezentacji.

A. SZYMAŃSKA, INSTYTUTU KULTURY MIEJSKIEJ
kursy grafiki komputerowej
e-book w prezencie

Po szkoleniu każdy z uczestników otrzyma mój autorski podręcznik, który utrwala zdobytą wiedzę. Dzięki temu kursanci nie muszą na bieżąco notować, zamiast tego mogą poświęcić więcej uwagi na praktyczne ćwiczenia. Istnieje również możliwość dopisania spersonalizowanych rozdziałów,  specyficznych dla danej branży czy marki (np. w oparciu o brandbook).

Masz pytania

Masz pytania na które odpowiedzi nie ma na stronie? Potrzebujesz szczegółowej wyceny, chcesz dowiedzieć się jak dokładnie wygląda plan warsztatów lub interesuje Cię szkolenie “szyte na miarę”? Napisz lub zadzwoń (+48 793 31 31 90)
mail: kontaktapsocjografka.pl

zapytaj o szkolenieKontakt