Kurs Grafiki komputerowej
twórz własne infografiki, ulotki, bannery.

Kurs grafiki komputerowej
Chcesz nauczyć się projektować ulotki, banery, infografiki, plakaty czy posty do social mediów i przy okazji zaoszczędzić pieniądze na zatrudnianie grafika? A może pracujesz w zespole, który odpowiada za tworzenie materiałów marketingowych i masz już dość czekania na grafiki, które tygodniami szykuje agencja? Bez względu na Twoje motywacje, kurs grafiki komputerowej to idealny sposób, by w krótkim czasie zapoznać się z narzędziami, aplikacjami (w tym bezpłatnymi), a także trendami w projektowaniu. Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie samodzielnie przygotowywać wybrane materiały graficzne. Forma: online oraz stacjonarnie.
agendadla kogocennikzamówCele kursu z grafiki komputerowej
Zdobycie nowych kompetencji
Dzięki szkoleniu uczestnicy będą w stanie samodzielnie projektować nowoczesne materiały marketingowe oraz grafiki, zdobędą też wiedzę z zakresu komunikacji wizualnej.
Optymalizacja kosztów
Kurs grafiki komputerowej pomoże uczestnikom w tworzeniu profesjonalnych materiałów, eliminując przy tym koszty związane ze zlecaniem usług graficznych na zewnątrz firmy.
Poznanie nowych narzędzi
Warsztaty pomogą uczestnikom poznać wiele różnorodnych narzędzi, które pomogą im w rozwinięciu umiejętności projektowania wysokiej jakości materiałów marketingowych.
1. Pracownicy działów szkoleń, sprzedaży, HR, marketingu i komunikacji
2. Asystentki i asystenci wspierający zarząd w procesie komunikacji
3. Pracownicy dbający o relacje z klientami i zewnętrznymi partnerami
4. Osoby wspierające sprzedaż oraz dbające o wizerunek firmy
5. Biura relacji inwestorskich i biura zarządów
Poziom szkolenia jest dostosowywany do potrzeb i możliwości grupy. Podczas szkolenia możemy wykorzystać bezpłatne aplikacje i narzędzia (np. Canva), płatne programy (np. Adobe Illustrator), a także programy z pakietu Office.

Po co kurs grafiki?
Nasi odbiorcy w większości są wzrokowcami. Oczekują przekazu wizualnego. Klienci nie mają czasu na przeglądanie elaboratów przygotowanych przez działy komunikacji. Chcą szybko zdobyć potrzebne informacje. Pracownicy firm też coraz częściej oczekują od pracodawców infografik zamiast wiadomości np. wysyłanych mailem. Czy Twoja firma jest gotowa na to, by zmienić formę przekazu?
Z mojego doświadczenia wynika, że czym prostszy przekaz, tym trudniej go stworzyć. Napisanie chwytliwego i krótkiego tekstu, to duże wyzwanie, nawet dla eksperta. Tak samo jest z grafiką. Liczy się pomysł. I czas. W drugiej kolejności wykonanie. Często zamiast przez tydzień pisać esej, lepiej stworzyć mema, który przyciągnie uwagę i przekaże najważniejsze informacje.
Szybkie reagowanie jest trudne kiedy jesteśmy skazani na czekanie, aż ktoś za nas przygotuje prostą grafikę czy banner. Dlatego proponuje Ci moje szkolenie z grafiki komputerowej. Nauczysz się samodzielnego projektowania materiałów graficznych takich jak infografiki, oferty czy bannery do social mediów. Podczas warsztatów pokażę gdzie szukać bezpłatnych zdjęć, grafik, ikon i wzorów. Potrzebuję tylko wiedzieć jakie materiały chcesz tworzyć. Na tej podstawie dobiorę narzędzia i ćwiczenia oraz zadbam o to, by przekazać Ci jak najwięcej wiedzy w najkrótszym możliwym czasie.
1. Analizę potrzeb szkoleniowych i agendę dopasowaną do charakteru firmy
2. Praktyczne warsztaty i przykłady dostosowane do branży i marki
3. Interaktywny e-book po szkoleniu z pomocnymi linkami
4. Zajęcia online lub stacjonarnie + pakiet materiałów (szablony, obrazy, ikony)
5. Certyfikat z potwierdzeniem udziału
6. Miłą i sprzyjającą nauce atmosferę:-)
7. Fakturę VAT / rabaty do sklepu on-line

Zadbaj o umiejętności graficzne pracowników
Skontaktuj się i zamów szkolenie
zapytaj o szkolenie+48 793 31 31 90PODNIESIENIE KOMPETENCJI
Umiejętność tworzenia estetycznych materiałów graficznych jest cenną kompetencją, bez względu na zakres służbowych obowiązków.
EFEKTYWNIEJSZA PRACA
Uczestnicy kursu poznają techniki i narzędzia, pozwalające na tworzenie prostych grafik, nie czekając na agencje marketingowe.
OBNIŻENIE KOSZTÓW
Dzięki szkoleniu firma oszczędzi czas i środki finansowe – uczestnicy będą w stanie tworzyć proste i atrakcyjne materiały marketingowe.
NOWA JAKOŚĆ KOMUNIKACJI
Kursanci nauczą się jak planować grafiki, tak by materiał był skuteczny, czytelny, nowoczesny, spójny i atrakcyjny dla odbiorcy.
Po określeniu celów szkolenia i oczekiwań grupy, układam adekwatną agendę. W zależności od potrzeb uczestników dobieram czas, narzędzia i sposób przekazania wiedzy. Wspólnie z organizatorem wypracowujemy program szkolenia, tak by podczas warsztatów osiągnąć założone cele. Przykładowe cele kursu: tworzenie materiałów graficznych na potrzeby social mediów (Facebook, LinkedIn, Instagram), projektowanie materiałów marketingowych (banery, ulotki), tworzenie infografik, ikon, wykresów, tabel oraz schematów
kliknij na moduł żeby zobaczyć zakres omawianych tematów. Warsztaty mogą być oparte o brandbook marki.
KOMPOZYCJA: od pomysłu do realizacji
Od czego zacząć projektowanie. Przegląd formatów graficznych – od grafiki rastrowej do wektorowej. Podstawowe zasady tworzenia spójnych i estetycznych materiałów graficznych. Ustalanie celów. Jak dobrać narzędzia do projektu. Planowanie pracy i gromadzenia materiałów. Dbanie o spójność. Psychologia w grafice: jak obraz wpływa na odbiorców. Najczęstsze błędy.
FONTY I KOLORY: jak zadbać o czytelność grafik
Jak pracować z czcionkami, różnica między bold a rodziną Bold. Różne sposoby wklejania i formatowania tekstów. Zasady wyróżniania tekstów. Interlinie, punktatory. Praca z kolorami, projektowanie palet kolorystycznych. Zasady dobierania barw zgodnych ze stylem marki. Częste problemy i błędy przy pracy z tekstem i kolorem. Opcja: omówienie korporacyjnej typografii i palety barw.
OBRAZY: skąd brać zdjęcia, ikony i jak je edytować
Wstęp do grafiki rastrowej. Jak dobierać zdjęcia tak by pasowały do charakteru firmy. Podstawy retuszu graficznego. Kadrowanie obrazów. Dbanie o spójność i ujednolicanie stylu fotografii. Gdzie szukać bezpłatnych grafik, ikon i zdjęć. Przykłady dobrze i źle dobranych grafik. Czym różnią się formaty jpg, png, pdf czy svg. Dodawanie filtrów. Praca z warstwami. Tworzenie kolaży oraz albumów.
APLIKACJE I NARZĘDZIA: gdzie i jak tworzyć grafiki
Przegląd popularnych i bezpłatnych aplikacji do tworzenia grafiki. Aplikacje w chmurze vs programy stacjonarne. Przegląd możliwości jakie daje PowerPoint. Dobór formatów i narządzi do wybranych kanałów komunikacji. Omówienie najważniejszych funkcji wybranych programów m.in. Canva, Pixlr, Piktochart, Befunky, Pablo, Spark, Stencil, Photopea, PowerPoint. Opcjonalnie: Photoshop, Illustrator i InDesign.
WARSZTAT: wspólne projektowanie
Po ustaleniu jakie formaty graficzne chcą tworzyć uczestnicy, przechodzimy do projektowania w narzędziu adekwatnym do formatu. Przykładowo banery do social media możemy stworzyć w Pixlr, Canva czy PowerPoint. Inne opcje: jak tworzyć złożone schematy i infografiki. Projektowanie plakatów, ulotek. Atrakcyjne wykresy i tabele. Indywidualna praca nad projektami przy wsparciu prowadzącego.
TRENDY: inspiracje do pracy
Najnowsze trendy i techniki w projektowaniu. Filmy i inspirujące strony gdzie można poszerzać wiedzę z zakresu grafiki komputerowej. Przykłady inspirujących kont na Pinterest, Behance, Facebooku czy Instagramie. Przegląd designu u konkurencji w Polsce i na świecie. Prawa autorskie i licencje
Miejsce: online (np. ZOOM, Skype, Teams czy Clickmeeting) lub stacjonarnie na terenie całej Polski Grupa: minimalna liczba uczestników szkoleń stacjonarnych: 7 osób. Szkolenia online - bez limitów
Ważne: uczestnicy pracują na własnych komputerach i oprogramowaniu.
Szkolenia stacjonarne: po stronie organizatora zostaje kwestia przygotowania sali z dostępem do wifi, rzutnika. Istnieje możliwość wynajęcia sali: do indywidualnego ustalenia.

Potrafię zaprojektować piękne i profesjonalne grafiki! Nawet wtedy gdy wykorzystuję bezpłatne narzędzia i aplikacje:-) Tej sztuki mogę nauczyć też pracowników Twojej firmy. Zaufaj mi i pozwól pokazać jak w prosty sposób tworzyć efektywną komunikację wizualną. Poniżej przykłady moich projektów. Moje prace można zobaczyć m.in. w portfolio oraz sklepie on-line.
Dyplomowany ekspert w zakresie projektowania graficznego, komunikacji wizualnej oraz tworzenia prezentacji

Kto poprowadzi szkolenie?
Szkolenie prowadzi Dominika Siwińska. Właścicielka jednego z pierwszych polskich sklepów on-line z nowoczesnymi szablonami prezentacji PowerPoint. Od lat pracuje zarówno dla globalnych marek, osób indywidualnych, jak i dla instytucji publicznych i oświatowych. Poza udokumentowanym portfolio i wieloletnim stażem w branży, posiada solidne wykształcenie kierunkowe (dyplomy ukończenia studiów na specjalizacji komunikacja dla mediów na UW oraz Grafiki komputerowej na WIT pod auspicjami PAN). Swoją wiedzą dzieli się prowadząc popularnego bloga eksperckiego, poświęconego tematyce projektowania graficznego.
Cennik
Ceny netto.
Koszt zależy m.in. typu szkolenia, czasu trwania, liczby uczestników czy dodatkowych materiałów. Więcej szczegółów w mailu. Bogaty pakiet dodatków w cenie.
- STACJONARNIE DLA GRUP
- agenda dostosowana do grupy
- 8 godzin warsztatów
- min. 7 uczestników
- ONLINE DLA GRUP
- forma zdalna
- 4 godziny warsztatów
- zniżki przy dłuższych szkoleniach
- INDYWIDUALNY KURS ON-LINE
- czas trwania 4h
- dostępny w wersji online
- warsztat 1:1, szyty na miarę
Wybrani klienci












Współpraca na wysokim poziomie, pełen profesjonalizm, masa wspaniałych pomysłów i porad, a przede wszystkim pozytywna, uśmiechnięta i energiczna kobieta! Czego można chcieć więcej:-)
MAGDALENA MATYSIUKPani Dominika Siwińska w trakcie zajęć na bieżąco wyjaśniała wszystkie wątpliwości i wyczerpująco odpowiadała na zadane pytania, a omawiane treści były przekazane w sposób przystępny i zrozumiały.
AGNIESZKA STRYJECKA, DNB NORDBardzo wysoko oceniam przygotowanie materiałów poszkoleniowych – każdy z uczestników ma punkt odniesienia i podręcznik dla działań związanych z grafiką i przygotowywaniem prezentacji.
A. SZYMAŃSKA, INSTYTUTU KULTURY MIEJSKIEJ
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzyma mój autorski podręcznik, który utrwala zdobytą wiedzę. Dzięki temu kursanci nie muszą na bieżąco notować, zamiast tego mogą poświęcić więcej uwagi na praktyczne ćwiczenia. Istnieje również możliwość dopisania spersonalizowanych rozdziałów, specyficznych dla danej branży czy marki (np. w oparciu o brandbook).
Masz pytania na które odpowiedzi nie ma na stronie? Potrzebujesz szczegółowej wyceny, chcesz dowiedzieć się jak dokładnie wygląda plan warsztatów lub interesuje Cię szkolenie „szyte na miarę”? Napisz lub zadzwoń (+48 793 31 31 90)
mail: kontaktsocjografka.pl