Kurs Office: PIĘKNE DOKUMENTY

W OUTLOOK, POWERPOINT, WORD

PRZYKŁADOWA AGENDAzapytaj o szkolenie
kurs office naucz się projektować dokumenty firmowe

Kurs Office: twórz piękne dokumenty

W każdej firmie czasem sięgamy po narzędzia pomoce w tworzeniu raportów, maili, prezentacji czy newsletterów. Jednak nie zawsze wygląd tych dokumentów jest zadowalający. Zawsze możesz w takim wypadku zatrudnić grafika. A może warto nauczyć się tworzyć takie dokumenty samodzielnie, korzystając jedynie z aplikacji pakietu Office? To często tańsze i efektywniejsze rozwiązanie. Zamów dla swojej firmy szkolenie, dzięki któremu pracownicy szybciej stworzą profesjonalne dokumenty. Atrakcyjne materiały przyciągną uwagę klientów i wpłyną na poprawę wizerunku firmy.

agendadla kogocennikzamów

Cele kursu: pakiet Office

01

Zdobycie nowych kompetencji

Dzięki szkoleniu uczestnicy będą w stanie samodzielnie projektować nowoczesne dokumenty, raporty i newslettery, zdobędą też ogólną wiedzę z zakresu komunikacji wizualnej.

02

Optymalizacja kosztów

Kurs Office pomoże uczestnikom w tworzeniu profesjonalnych dokumentów firmowych, eliminując przy tym koszty związane ze zlecaniem usług graficznych na zewnątrz firmy.

03

Poznanie nowych narzędzi

Warsztaty pokażą uczestnikom przydatne funkcje dostępne w pakiecie Office i pomogą im w rozwinięciu umiejętności projektowania wysokiej jakości dokumentów firmowych.

KURS OFFICEDla kogo jest ten kurs?

1. Pracownicy działów szkoleń, sprzedaży, HR, marketingu i komunikacji
2. Asystentki i asystenci wspierający zarząd w procesie komunikacji
3. Pracownicy dbający o relacje z klientami i zewnętrznymi partnerami
4. Osoby wspierające sprzedaż oraz dbające o wizerunek firmy
5. Biura relacji inwestorskich i biura zarządów

Poziom szkolenia jest dostosowywany do potrzeb i możliwości grupy. Podczas szkolenia będziemy wykorzystać programy z pakietu Office: Word, Outlook, Publisher, PowerPoint.

szkolenie Office jak projektować w Word, PowerPoint czy Outlook

Czemu warto przyjść na kurs Office?

W prawie każdej firmie pracownicy mają dostęp do pakietu Office. Z mojego doświadczenia wynika, że większość z nich nie wykorzystuje w pełni jego możliwości. Podczas szklenia pokażę, jak za pomocą programów Word, Outlook czy PowerPoint tworzyć profesjonalnie wyglądające dokumenty, niczym nie różniące się od materiałów projektowanych przez agencje marketingowe.

Często kiedy chcemy przygotować plakat, wewnętrzny newsletter czy atrakcyjny raport zakładamy, że konieczne będzie wsparcie grafika. Na szczęście mając narzędzia z pakietu Office możemy samodzielnie tworzyć wiele atrakcyjnych materiałów. Musimy jedynie poznać możliwości jakie dają te programy i umiejętnie je wykorzystywać.

Podczas warsztatów nauczysz się samodzielnego projektowania dokumentów firmowych takich jak raporty, oferty, prezentacje czy newslettery. Pokażę gdzie szukać bezpłatnych zdjęć, grafik, ikon i wzorów. Potrzebuję tylko wiedzieć jakie materiały chcesz tworzyć. Na tej podstawie dobiorę narzędzia i ćwiczenia oraz zadbam o to, by przekazać Ci jak najwięcej wiedzy w najkrótszym możliwym czasie.

Word, Publisher, PowerPoint, Outlookw cenie kursu office otrzymasz:

1. Analizę potrzeb szkoleniowych i agendę dopasowaną do charakteru firmy
2. Praktyczne warsztaty i przykłady dostosowane do branży i marki
3. Interaktywny e-book po szkoleniu z pomocnymi linkami
4. Pakiet materiałów (w tym szablon prezentacji, ikony, plakat, raport)
5. Certyfikat z potwierdzeniem udziału
6. Miłą i sprzyjającą nauce atmosferę:-)
7. Fakturę VAT / rabaty do sklepu on-line

naucz się projektować materiały marketingowe kurs office

Twórz profesjonalne dokumenty w Office
Skontaktuj się i zamów szkolenie

zapytaj o szkolenie+48 793 31 31 90
Korzyści dla firmy
PODNIESIENIE KOMPETENCJI

Umiejętność tworzenia estetycznych materiałów firmowych jest cenną kompetencją, bez względu na zakres służbowych obowiązków.

EFEKTYWNIEJSZA PRACA

Uczestnicy kursu poznają techniki pozwalające na tworzenie pięknych dokumentów w Office, nie czekając na agencje marketingowe.

OBNIŻENIE KOSZTÓW

Dzięki szkoleniu firma oszczędzi czas i środki finansowe – uczestnicy będą w stanie tworzyć proste i atrakcyjne materiały marketingowe.

NOWA JAKOŚĆ KOMUNIKACJI

Kursanci nauczą się jak planować dokumenty, tak by materiał był skuteczny, czytelny, nowoczesny, spójny i atrakcyjny dla odbiorcy.

Program szyty na miarę

Po określeniu celów szkolenia i oczekiwań grupy, układam adekwatną agendę. W zależności od potrzeb uczestników dobieram czas, narzędzia i sposób przekazania wiedzy. Wspólnie z organizatorem wypracowujemy program szkolenia, tak by podczas szkolenia osiągnąć założone cele. Przykładowe cele szkolenia:  projektowanie materiałów marketingowych (raporty, plakaty), tworzenie infografik, wykresów, tabel, projektowanie profesjonalnych prezentacji i ofert

Agenda

kliknij na moduł żeby zobaczyć zakres omawianych tematów. Warsztaty mogą być oparte o brandbook marki.

PAKIET OFFICE: możliwości i wspólne cechy

Różnice i podobieństwa między aplikacjami w pakiecie Office: jak je wykorzystać podczas tworzenia profesjonalnych dokumentów firmowych? Podstawowe zasady tworzenia spójnych i estetycznych dokumentów (opcja: ćwiczenia oparte o brandbook marki). Ustalanie celów. Planowanie pracy i gromadzenia materiałów. Dbanie o spójność. Psychologia w grafice: jak obraz wpływa na odbiorców. Najczęstsze błędy.

FONTY I KOLORY: jak dobrze projektować dokumenty

Jak pracować z czcionkami, różnica między bold a rodziną Bold. Różne sposoby wklejania i formatowania tekstów. Zasady wyróżniania tekstów. Interlinie, punktatory. Praca z kolorami, projektowanie palet kolorystycznych. Zasady dobierania barw zgodnych ze stylem marki. Częste problemy i błędy przy pracy z tekstem i kolorem (opcja: omówienie korporacyjnej typografii i palety barw).

OBRAZY: skąd brać zdjęcia, ikony i jak je edytować

Jak dodawać zdjęcia do w zależności od programu, wspólne zasady. W jaki sposób uatrakcyjnić przekaz? Jak dobierać zdjęcia tak, aby pasowały do charakteru firmy. Kadrowanie. Dbanie o spójność i ujednolicanie stylu fotografii. Gdzie szukać bezpłatnych grafik, ikon i zdjęć. Przykłady dobrze i źle zaprojektowanych dokumentów. Dodawanie filtrów. Wspólne skróty klawiaturowe. Optymalizacja pracy.

PRZEGLĄD APLIKACJI: jak tworzyć dokumenty

Przegląd aplikacji dostępnych w pakiecie Office. Omówienie najważniejszych funkcji wybranych programów, w tym: Word, Publisher, Outlook i PowerPoint. Dobór formatów i narządzi do wybranych kanałów komunikacji. Czym różnią się formaty jpg, png, pdf czy svg. Jak zapisywać pliki i optymalizować je pod kątem publikacji w internacie i wysyłki mailem. Tworzenie szablonów i wzorów dla maili oraz dokumentów.

WARSZTAT: wspólne projektowanie

Indywidualna praca nad projektami przy wsparciu prowadzącego. Po ustaleniu jakie formaty graficzne chcą tworzyć uczestnicy, przechodzimy do projektowania w narzędziu adekwatnym do formatu. Przykładowo raporty możemy zaprojektować w Word, Publisher czy PowerPoint. Inne opcje: jak stworzyć wewnętrzne newslettery i plakaty. Projektowanie ofert i ulotek. Atrakcyjne wykresy i tabele.

TRENDY: inspiracje do pracy

Najnowsze trendy i techniki w projektowaniu. Filmy i inspirujące strony gdzie można poszerzać wiedzę z zakresu tworzenia dokumentów w pakiecie Office. Przykłady inspirujących kont na Pinterest, Behance, Facebooku i Instagramie. Prawa autorskie i licencje. Przegląd designu u konkurencji w Polsce i na świecie.

kurs: narzędzia z pakietu OfficeKWESTIE ORGANIZACYJNE

1. Miejsce: prowadzę szkolenia na terenie całej Polski
2. Terminy: terminy w tygodniu oraz w weekendy, godziny do ustalenia
3. Programy: pakiet Office w tym Word, PowerPoint, Publisher, Outlook
4. Sprzęt: kursanci pracują na własnych komputerach
5. Grupa: minimalna liczba uczestników to 7 osób

Po stronie zamawiającego kurs: przygotowanie sali, dostępu do wifi, rzutnika oraz zapewnienie kursantom sprzętu wraz z oprogramowaniem.

kurs office zakres i logistyka
Portfolio

Potrafię zaprojektować piękne i profesjonalne dokumenty! Nawet wtedy gdy wykorzystuję aplikacje z pakietu Office:-) Tej sztuki mogę nauczyć też pracowników Twojej firmy. Zaufaj mi i pozwól pokazać jak w prosty sposób tworzyć efektywną komunikację wizualną. Poniżej przykłady moich projektów. Moje prace można zobaczyć m.in. w portfolio oraz sklepie on-line.

Dominika SiwińskaProjektant / trener

Dyplomowany ekspert w zakresie projektowania graficznego, komunikacji wizualnej oraz tworzenia prezentacji

Kto poprowadzi szkolenie?

Szkolenie prowadzi Dominika Siwińska. Właścicielka jednego z pierwszych polskich sklepów on-line z nowoczesnymi szablonami prezentacji PowerPoint. Od lat pracuje zarówno dla globalnych marek, osób indywidualnych, jak i dla instytucji publicznych i oświatowych. Poza udokumentowanym portfolio i wieloletnim stażem w branży, posiada solidne wykształcenie kierunkowe (dyplomy ukończenia studiów na specjalizacji komunikacja dla mediów na UW oraz Grafiki komputerowej na WIT pod auspicjami PAN). Swoją wiedzą dzieli się prowadząc popularnego bloga eksperckiego, poświęconego tematyce projektowania graficznego.

Koszt szkolenia

Ceny netto w opcji podstawowej.
Koszt szkolenia zależy m.in. od czasu trwania, formy zajęć, dodatkowego wsparcia czy lokalizacji. Obok podaję przykładową cenę za osobę. W przykładzie podałam Warszawę – szkolę w całej Polsce, ale wtedy w cenie uwzględniam koszty i czas dojazdu. Więcej szczegółów w ofercie mailowej.
Szkolenia “szyte na miarę”: wycena indywidualna.

Minimalna liczba osób w grupie: 7

590/osobę
  • Kurs jednodniowy
  • 7 godzin warsztatów 
  • lokalizacja Warszawa (przykład)
  • szkolenie stacjonarne
990/osobę
  • Kurs dwudniowy
  • 14 godzin warsztatów 
  • lokalizacja Warszawa (przykład)
  • szkolenie stacjonarne
Wybrani klienci
logo firm współpracujących socjografka
logo firm współpracujących socjografka
logo firm współpracujących socjografka
logo firm współpracujących socjografka
logo firm współpracujących socjografka
logo firm współpracujących socjografka
logo firm współpracujących socjografka

Współpraca na wysokim poziomie, pełen profesjonalizm, masa wspaniałych pomysłów i porad, a przede wszystkim pozytywna, uśmiechnięta i energiczna kobieta! Czego można chcieć więcej:-)

MAGDALENA MATYSIUK

Pani Dominika Siwińska w trakcie zajęć na bieżąco wyjaśniała wszystkie wątpliwości i wyczerpująco odpowiadała na zadane pytania, a omawiane treści były przekazane w sposób przystępny i zrozumiały.

AGNIESZKA STRYJECKA, DNB NORD

Bardzo wysoko oceniam przygotowanie materiałów poszkoleniowych – każdy z uczestników ma punkt odniesienia i podręcznik dla działań związanych z grafiką i przygotowywaniem prezentacji.

A. SZYMAŃSKA, INSTYTUTU KULTURY MIEJSKIEJ
kurs office e-book gratis
e-book w prezencie

Po szkoleniu każdy z uczestników otrzyma mój autorski podręcznik, który utrwala zdobytą wiedzę. Dzięki temu kursanci nie muszą na bieżąco notować, zamiast tego mogą poświęcić więcej uwagi na praktyczne ćwiczenia. Istnieje również możliwość dopisania spersonalizowanych rozdziałów,  specyficznych dla danej branży czy marki (np. w oparciu o brandbook).

Masz pytania

Masz pytania na które odpowiedzi nie ma na stronie? Potrzebujesz szczegółowej wyceny, chcesz dowiedzieć się jak dokładnie wygląda plan warsztatów lub interesuje Cię szkolenie “szyte na miarę”? Napisz lub zadzwoń (+48 793 31 31 90)
mail: kontaktapsocjografka.pl

zapytaj o szkolenieKontakt